آیا ربات اینستاگرام بهترین انتخاب برای افزایش فالوور است؟

آیا ربات اینستاگرام بهترین انتخاب برای افزایش فالوور است؟

با وجود راه هاي زيادي كه براي افزايش فالوور و محبوبيت در اينستاگرام وجود دارد اما ترديدي نيست كه انتخاب بهترين ربات اينستاگرام ، بهترين راه براي  افزايش فالوور پيج اينستاگرام است.

تقريبا امروزه همه به خوبي مي دانند كه اينستاگرام به پيشتاز عرصه فضاي مجازي براي تبليغات و فروش تبديل شده است و به همين دليل استراتژي هاي بازاريابي در اينستاگرام شهرت زيادي به دست آورده اند.

اما تمامي استراتژي ها و فعاليت ها در حوزه فضاي مجازي و اينستاگرام زماني مي تواند موفق باشد كه به اندازه كافي جذب فالوور اينستاگرام داشته باشيم و تعداد فالوورهاي ما زياد باشد.

ربات اینستاگرام

بر اين اساس استفاده از ربات اينستاگرام به شدت توصيه مي شود. ربات امروزه چالش هاي بسيار زيادي را براي صاحبين كسب و كار بر طرف كرده است و هر روز بر قابليت هاي آن افزوده مي شود.

ربات افزايش فالوور اينستاگرام

قبل از ادامه بحث بهتر است يك تعريف ساده در خصوص ربات اينستاگرام داشته باشيم. ربات اينستاگرام كه به اشتباه به ربات افزايش فالوور اينستاگرام هم شهرت دارد يك ابزار همه كاره براي اينستاگرام است.

اين ربات يك برنامه و يا نرم افزار تحت وب است كه تنها يكي از وظايفي كه براي كسب و كارها انجام مي دهد افزايش فالوور اينستاگرام است.

اين ربات با استفاده از تكنيك هاي نرم افزار نويسي و با استفاده از تعاريف و داده هايي كه از كاربر دريافت مي كند اقدامات زيادي را براي صاحبين پيج اينستاگرام انجام مي دهد.

در واقع درست است كه همه اين فعاليت ها در نهايت براي افزايش فالوور و محبوبيت در اينستا انجام مي شود اما وقتي به دقت بررسي كنيم خواهيم ديد كه وظايفي كه ربات انجام مي دهد روز افزون است.

امروزه يك ربات عالي اينستاگرام تمامي فعاليت هايي را كه صاحبين پيج اينستاگرام بايد انجام دهند را به راحتي انجام مي دهد. البته به غير از توليد محتوا براي اينستاگرام.

ربات همه كاره اينستاگرام با دريافت هشتگ ها، كاربران هدف و پيج هاي هدف، با تعريف لوكيشن جغرافيايي، با استفاده از كلمات كليدي و غيره، فالوور ها را افزايش مي دهد.

فالوور اينستاگرام وقتي توسط ربات جذب شود يعني جذب فالوور واقعي و  اثر گذار كه به ميل خود شما را فالو مي كند و به همين دليل ارزش فالوور زيادي دارد. 

ربات اینستاگرام

اما شما براي هدف گذاري در اينستاگرام و تعامل با فالوورهاي خود هم مي توانيد روي ربات هوشمند اينستاگرام حسب ويژه باز كنيد.

بر اين اساس كافي است گزارشات مختلفي كه براي هر پست و مدت زمان و يا ديگر نيازها براي شما آماده مي شود را در ربات اينستاگرام مطالعه كنيد.

يا كافي است كامنت ها و دايركت هايي را آماده كنيد تا ربات با كاربران شما تعامل ايجاد كند و حتي مي تواند با كساني كه فالوور شما نيستند نيز در تعامل باشد.

بنابراين انتخاب بهترين ربات اينستاگرام در گرفتن بهترين نتايج در اينستاگرام اهميت زيادي دارد. اما با توجه به تعداد  زياد ربات هاي موجود بهترين ربات همه كاره اينستاگرام را چگونه انتخاب كنيم؟

انتخاب بهترين ربات اينستاگرام

براي اينكه در فعاليت و هدف خود در اينستاگرام موفق باشيد باي ابتدا معيارهايي را براي انتخاب بهترين ربات اينستاگرام در نظر بگيريد. 

بصورت كلي براي خريد بهترين ربات اينستاگرام به تبليغات آنها توجهي نبايد كرد و بايد به دنبال گزينه ها  و يا امكاناتي باشيد كه ربات به شما خواهد داد.

 بر اين اساس مي توان گفت هر يك از ربات ها امكانات و توانايي هاي متفاوتي دارند كه البته اغلب اين امكانات مشابه به يكديگر هستند.

ربات اینستاگرام

اما حتي در تشابه امكانات صحت سنجي ادعاي اين ربات اينستاگرام را مي توان در تست موقتي و رايگان آن متوجه شد. بنابراين بهتر است قبل از خريد ربات را تست كنيد.

ضمن اينكه برخي از قابليت هاي ربات اينستاگرام از همه اهميت بيشتري دارد و در واقع بهترين ربات اينستاگرام اين شاخص ها را بايد به خوبي پوشش دهد.

در زير به هر يك از مهم ترين عواملي كه بايد يك ربات اينستاگرام پوشش دهد خواهيم پرداخت:

  • داشتن امنيت بالا

اينستاگرام يك شبكه اجتماعي به شدت ايمن است و هر گونه تحرك و فعاليت غير ايمن فورا تشخيص داده مي شود و از بين مي رود.

در واعق تمامي ريسك هايي كه وجود دارد استفاده از نرم افزار هاي جانبي و برنامه هايي است كه در خدمت اين شبكه اجتماعي هستند.

يكي از اين نرم افزارها ربات هوشمند است. ربات اينستاگرام هر چند مورد تاييد اينستاگرام نيست ولي براي اين شبكه اجتماعي طراحي و ساخته شده است.

در زمان انتخاب بهترين ربات اينستاگرام در نظر داشته باشيد كه ربات به همه اطلاعات شما نياز ندارد.  تنها با داشتن نام كاربري شما بايد اكانت شما در ربات اينستاگرام فعال شود.

همچنين در نظر داشته باشيد كه ربات اينستاگرام بايد بر اساس يك پنل كاربري تمامي تنظيمات را در اختيار خود شما قرار دهد تا شما انجام دهيد.

امنيت ربات اينستاگرام را مي توان از تعداد كاربران يك ربات اينستا و البته امكاناتي كه به شما داده مي شود متوجه شد.

بصورت كلي ربات ايمن اينستاگرام رباتي است كه با استفاده از يك پنل كاربري كاملا منحصر به فرد كليه تنظيمات را در اختيار كاربر قرار مي دهد و هيچ اطلاعات شخصي و پسوردي از شما دريافت نمي كند.

  • داشتن يك تيم پشتيباني قوي

تمامي نرم افزار ها و برنامه هايي كه تحت وب كار مي كنند هوشمند هستند اما همواره مشكلاتي در زمان استفاده از اين نرم افزارها ممكن است به وجود بيايد.

ربات اينستاگرام نيز يك برنامه هوشمند تحت وب است كه با توجه به تعداد كاربراني كه دارد و احيانا موضوعات امنيتي مختلف ممكن است با مشكلاتي مواجه شود.

بنابراين بايد بتوانيد در هر ساعت از شبانه روز با تيم پشتيباني اين نرم افزار يا ربات اينستاگرام در ارتباط باشيد و اين تيم بايد كاملا به موضوعات مختلف تسلط داشته باشند و مشكل شما را فورا مرتفع نمايند.

اطمينان داشته باشيد نبود يك تيم فني و پشتيباني قوي براي ربات هوشمند اينستاگرام يك معضل جدي است و اين خود تمايز دهنده بهترين ربات اينستاگرام از ديگر ربات ها است.

  • بهره مندي از حداكثر قابليت ها

يك ربات همه كاره و هوشمند اينستاگرام بايد امكانات و قابليت هاي زيادي داشته باشد. شما نمي توانيد از برخي از قابليت ها چشم پوشي كنيد.

در دنياي رقابت و اين هم رقابت در دنياي مجازي هر قابليت اضافي و هر امكاني مي تواند برگ برنده شما باشد. 

بنابراين در نظر داشته باشد كه بهترين ربات اينستاگرام زماني معنا پيدا مي كند كه از همه رقباي خود امكانات بيشتري داشته باشد و اگر اين امكانات مشابه هستند برتري هايي نسبت به ربات ديگر داشته باشد.

امروزه كار فالو كردن، آنفالو كردن، لايك كردن، كامنت نويسي و يا ويو كردن ويدئو ها حداقل امكاناتي است كه يك ربات عالي اينستاگرام بايد داشته باشد.

ربات اینستاگرام
در حال حاضر بهترين ربات اينستاگرام رباتي است كه بتواند خيلي سريع تر كاربران هدف شما را تشخيص دهد، به آنها دسترسي پيدا كند و روي آنها سرمايه گذاري كند.

يك ربات خوب اينستاگرام به راحتي مي تواند كار تعامل با فالوورها را انجام دهد، يا گزارشات عملكردي به شما بدهد و حتي رقباي شما را تحليل كند.

يك ربات قوي اينستاگرام بايد بتواند دايركت متني و دايركت صوتي ارسال كند، كامنت ها را لايك كند و با فالوورهاي يك فالوور در ارتباط باشد.

ربات خوب اينستا مي تواند لوكيشن عكس ها را تشخيص دهد، مكان كاربران را تشخيص دهد و فالوور هاي واقعي و فعال براي شما به همراه داشته باشد.

در نتيجه بهترين ربات اينستاگرام رباتي است كه همه اين امكانات را به شما بدهد و شما بتوانيد عمده فعاليت هاي خود را به ربات واگذار كنيد حتي انتشار پست زمان بندي شده اينستاگرام خود را.

  • كاربري ساده و پنل دوستانه

برخي از ربات هاي اينستاگرام با همه قابليت ها و امكاناتي كه دارند كار كردن با آنها دشوار است. اصلا نمي توان به خوبي با پنل كاربري آنها ارتباط بر قرار كرد.

شما در زمان عضويت در ربات اينستاگرام بايد از يك پنل استفاده كنيد و همه امكانات و تنظيمات ربات خود را مديريت كنيد.

اگر اين پنل كاربري ساده اي نداشته باشد شما بايد مدت زمان زيادي را هر بار براي تنظيمات و تغييرات مورد نظر خود در اينستاگرام صرف كنيد.

  • گزارش هاي حرفه اي

همه ربات هاي اينستاگرام گزارشاتي را در اختيار كاربران قرار مي دهند اما اينكه اين گزارشات تا چه اندازه موثر و دقيق و به صورت كلي به درد بخور است مهم است.

 بهترين ربات  اينستاگرام به شكلي برنامه نويسي شده است كه امكان تحليل پست ها، بازديد ها، علاقمندي فالوور ها، و غيره را به همراه تعداد افزايش فالوور و غيره را به شما بدهد.

ربات اینستاگرام
در ضمن تحليل بازار، تحليل رقبا و بازخوردهاي مختلف را نيز بايد بصورت زمان بندي شده و دقيق در اختيار كاربر قرار دهد.

در اصل استفاده از اين گزارشات است كه به شما براي توليد محتواي مورد علاقه كاربران و فالوور هاي اينستاگرام كمك مي كند و باعث رشد فالوور اينستا مي شود.

اين گزارشات است كه به شما كمك مي كند نقاط ضعف و قوت خود و رقبا را شناسايي كنيد و بر اساس آن هدف گذاري كنيد.

بنابراين بايد در انتخاب بهترين ربات اينستاگرام حتما به قسمت گزارش گيري آن نيز دقت كنيد و تعداد گزارشات و دقت آنها را بررسي كنيد.

بهترين ربات اينستاگرام است؟

گفتيك كه اين امكانات و قابليت هاي يك ربات اينستاگرام است كه مشخصه بهترين ربات اينستاگرام را تعريف مي كند. 

ربات اینستاگرام

امروزه شركت هاي زيادي هستند كه كار فروش ربات را انجام مي دهد كه در بين آنها برخي شهرت بسيارپيدا كرده اند و به عنوان بهترين ربات گاها تعريف مي شوند كه عبارتند از:

ربات اينستا ربات،  ربات اينستا ساز، ربات ايران سوشيال، ربات هاي فالوور، ربات روبو كليك و ربات اينبو و برخي ديگر از ربات ها.

چرا ربات فالوجت ، بهترين ربات اينستاگرام است؟

در ميان ربات هاي نام برده شده ربات فالوجت توانسته با رشد چشم گيري در صدر همه اين ربات ها قرار بگيريد.

شركت فالوجت با استفاده از جديدترين و به روز ترين تكنيك هاي برنامه نويسي نوشته شده است و تمامي موارد ايمني و امنيتي را به خوبي در نظر گرفته است.

ربات اینستاگرام

فالوجت بر اساس يك سيست كلي همواره به روز رساني مي شود و مرتبا با الگو برداي از آخرين تغييرات صورت گرفته در زير ساخت هاي امنيتي اينستاگرام بهترين راهكارها را براي عدم تشخيص ربات به كار مي گيرد.

يك تيم پشتيباني بسيار قوي و حرفه اي مرتبا آماده پاسخگويي به نيازها و خواسته هاي مشتريان اين ربات اينستاگرام هستند و از اين رو همواره در دسترس مي باشند.

از امكانات فوق العاده ربات هوشمند فالوجت مي توان به مواردي چون زمان بندي هوشمند، جذب فالوور هوشمند و واقعي، امكان جذب فالوور بر اساس جنسيت، امكان جذب فالوور بر اساس علايق ، امكان جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافيايي و بالا بردن تعامل با فالوور را نام برد.

همچنين فالو جت براي ارسال دايركت، كامنت تبليغاتي، لايك پست و كامنت، ويو كردن، حذف كامنت هاي توهين آميز، ارسال ويدو لايو، ارسال پست زمان بندي شده و غيره را نيز انجام مي دهد.

انواع گزارشات به همراه پشتيباني عالي نيز از ديگر قابليت هاي فالوجت مي باشد كه باعث تمايز اين ربات اينستاگرام و شهرت آن به عنوان بهترين ربات اينستاگرام شده است.

source: ربات اینستاگرام، بهترین انتخاب برای افزایش فالوور

نویسنده مطلب: ربات اینستاگرام

ربات  اینستاگرام

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...